Modell för en dag

Lite dålig uppdatering sista tiden kanske...Har inte haft nått roligt eller intressant att skriva. Men nu så! :D
Igår var jag, Bella och Lisa hos The Studio (visst kallar dom sig så?) och tog riktiga modellbilder ;)
Vi blev makeade (min egen stavning) av makeupartister och jag fick mitt hår stylat av en jätte gullig och duktig tjej! Sen hade vi med oss egna ombyten och turades om att stå framför fotografen. SHIT VAD KUL DET VAR! Skrev upp allas namn och telefonnummer jag kunde komma på, så om dom ringer måste ni ta chansen! Även fast ni har fotoskräck! Som jag lidit av ;) Läs mer..
Jätte härliga ungdomar som jobbade där! Proffsigt gjort! Tillslut kom jag därifrån med 12 bilder som jag var nöjd med! Enjoy ;D






Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

snygga snygga snygga DU!

2010-12-19 @ 12:47:22
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder kram <3

2010-12-19 @ 19:38:53
Postat av: Ida Davidson

fina bilder<3

2010-12-19 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0