Respektera !!

För tiotusende gången! Jag vill inte att DU knäpper kort på mig!! Fatta!!
- åh men sluta tönta dig! Du blir ju bra på kort!
Jag skiter väll fullständigt i DIN åsikt! Det är faktiskt så att jag hatar och mår dåligt av att se mig själv på kort. Och sen när DU inte respekterar det och knäpper ändå blir jag förbannad!! Och sen när DU dessutom lägger ut dom på internet blir jag galen!! Hahahahahha du tycker säkert det är skit kul att DU fick med mig på bild. Men vet du vad? Jag kanske sitter här hemma och gråter.. Just nu är jag så arg att jag lätt kan säga till alla er som gör detta att ni är respektlösa svin i den här frågan!! JAG VILL INTE VAD MED PÅ KORT!! Och så är det bara.. jag behöver inte förklara mig för dig!
Visst händer det att jag tar kort på mig själv ibland, men då sker det på mina villkor! Och om jag sen väljer att lägga ut en bild på nätet är det en bild JAG känner mig bekväm med att visa!
Ni får tycka att jag är skit töntig eller tråkig bäst ni vill! Men acceptera för i helvete!
Jag är trött på att folk är respektlösa och får mig att må sämre än vad jag redan gör..

Kommentarer
Postat av: Ida

FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2008-11-05 @ 17:08:55
Postat av: jolle

ehm.. ska man ta åt sig här lr? lite svårt när du aldrig sagt det till en isåfall ..

2008-11-06 @ 10:49:17
Postat av: sabi

ehm jag säger alltid till att jag inte vill vara med på kort!! Du behöver inte ta åt dig eftersom du inte har nå kort på mig

2008-11-12 @ 13:17:22
URL: http://sabinalouise.blogg.se/
Postat av: jolle

all right

2008-11-12 @ 21:30:08
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: bella

Shit, jag visste inte ens att du kände så starkt kring det :O Tror aldrig jag hört dig säga något, och de gånger jag fotat så har jag för mig att du posat, så då trodde jag det var okej :( Sorry om jag gjort dig ledsen Sabiigrrl ;(

2008-11-13 @ 20:26:03
Postat av: sabi

neje bella! det är bara om jag sagt och visat tydligt att jag inte vill vara med på bild som jag blir irreterad när folk tar. Om jag självmant ställer upp på bild gör det ju ingenting :)

2008-11-15 @ 18:12:09
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0