Träningsvärk

Hej träningsvärken!

Var ute och sprang en 6 km igår. Och fasen vad skönt det var. Efter då alltså. Inte medans ;) Skönt med träningsvärk! Haha var lite nervös innan jag skulle springa. Har nämligen inte sprungit på säkert ett år utomhus. Trodde jag skulle dö och smälta ihop av trötthet. Jag är ingen som kan stanna och ta det lite lungt om det blir för jobbigt, utan måste fortsätta till varje pris! Sen när jag kom hem var jag tvungen att lägga mig på golvet för att inte svimma. Lär ta det lugnt minst en timme innan jag kan hoppa in i duschen, annars ser jag svart.. Tror jag får väldigt lågt blodtryck efter jag sprungit? Sen så dricker jag väll inte heller så bra.

Näe idag är det dans på schemat :) disco förlängd termin! Får se om jag hinner med gymmet också. Men först! Tacolunch på heartbreak! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0