Hugos födelsedag!

Hej hej!

Inte orkat blogga på några dagar. But now I´m back, typ. Ska till Stockholm idag, eller rättare sagt Täby, för att fira att idag är det exakt ett år sen Hugo tittade ut och såg världen för första gången! Hihi.

Igår efter mina dansklasser så ville Rickard gå och köpa mjukglass, och jag var inte svår att övertala direkt. Sagt och gjort kl 9 på kvällen hade vi varsin glass i handen och gick med raska steg hem. Inte för att vi var rädda att glassen skulle smälta, utan snarare för att vi inte skulle frysa ihjäl på vägen hem haha. Men ack så gott det var! Ett bra slut på dagen!

Nu väntar jag på att de från Endoskopienheten på sjukhuset ska ringa upp. Vill ändra min tid där som jag har imorgon! Men är lite orolig. De är alltid så otrevliga när man ringer och vill byta tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0