Helgen

Tjohoo!

Härligt att vakna upp till fint väder idag. Fast det blåser fortfarande. Varför måste Gävle vara Sveriges blåsigaste stad? Skit drygt för oss som precis fått långt och fint hår, hihi.

I helgen så vart det utgång med Malin, Emelie och hennes pojkvän. Hade på mig de nya röda skorna, fortfarande lika förtjust i dom. Men någon som vet vart man kan få tag i ett par snygga pumps? Svarta eller röda. Detta fattas nämligen i min skogarderob...

Igår åkte vi hem till min mami efter jag jobbat klart. Bjöds på en väldigt het kycklinggryta och jordgubbar och vaniljglass till efterrätt. Känner mig fortfarande smått illamående för att jag åt så mycket igår.

Näe nu ska jag reda ut min flätor som jag sover med och möta den nya dagen...



I love shoes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0