Tisdagen den 15e mars

Hej bloggen!

Sitter med ett glas Berocca i handen och fyller på med vitaminer och energi. Hade tänkt ta en promenad i solen i förmiddags men då ringde mamsen och bad mig hämta brorsan hemma i valbo och skjusa in honom till stan där vi planerat lunch. Vart tacobuffén på Heartbreak, hehe. Tänk att man verkligen uppskattar de få tillfällen vi är tillsammans nu när vi inte träffar varandra var dag. Nästan så att jag får separationsångest när vi måste säga hej då. Mamma har föresten fått jobb i Stockholm, så hon flyttar efter sommaren. Men det är inget jag orkar tänka på just nu. Det ligger i framtiden. Idag är jag glad att jag får komma hem till henne efter dansen och bli bjuden på varma mackor och bli ordentligt omhändertagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0