Strålande

Bet precis i det sura äpplet. Och då menar jag det bokstavligen. Huu vad surt det var.

Idag är det strålande sol ute! :D Blir nog en långpromenad ute så man kan plocka på sig lite D-vitamin och ett glatt humör. Har sån huvudvärk, som kom redan igår kväll men vill inte försvinna av vare sig, sömn, vatten eller värktablett. AH vad gör man då? Värktabletterna brukar ju vara min räddning och aldrig svika. Nåja. Hoppas det gått över till ikväll för då ska jag och Rickard åka iväg och bada på fjärran (Läs hänga i bubbelpoolen) och sen ut och äta på restaurang! Myyys.


En av mina svagheter i livet är helt klart äpplen. Äter alldeles för många för att det ska vara bra för mig eller äpplena för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0