In food heaven!

I´m in heaven! Eller ja egentligen är jag hemma hos mamma, hehe. Och äter mig rund på all god mat som finns här.
Igår efter dansklasserna mötes jag av hemlagad fläskfile med färsk kantarellsås och klyftpotatis! Sluuurp sa det! Sen var det dax för mammas blåbärspaj med ett oförskämt lager vaniljsås att ta plats i magen. Aah! Och frukosten är inget att klaga på heller! Kanske för att allt är gratis? Haha gratis är gott ;)

Har gjort en lista över mat jag vill ha under tiden jag är här, som jag tänker visa mamma:
  • Wokad lax med spenat, vitlök och pasta!
  • Ost- och skinksås med makaroner.
  • Mammas lasagne.
  • Chilicorncarne.
  • Kyckling, mammas örtsås och klyftpotatis.
  • Panerad torsk och hemgjort potatismos.
  • Hemgjord pizza.
  • Köttbullar, brunsås och makaroner.
  • Mammas korvstroganoff.
  • Tacos!
Och sen måste det ju finnas lite hållrum för annat jag kan tänkas komma på. Rund ja, det är nog ett bra adjektiv att beskriva mig med sen när Rickard kommer tillbaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0