24e mars

Halli hallå igen!

Imorse vaknade jag samtidigt som solen, typ, inget ovanligt alltså. Har suttit och kollat på några avsnitt av vänner medan frukosten jäste i magen, hur bra är inte den serien?? Går inte att jämföra med Star Gay, oj förlåt Star Gate och de andra serier som Rickard kollar på! De når liksom inte upp till den klass som mina serier har ;) Och sen att säga att han inte har tid att börja kolla på en serie som vänner, ja det går utöver min begripelseförmåga, hehe. Nej detta inlägg skulle ju ej handla om serier! Har suttit och planerat dans hela förmiddagen och det känns njaa sådär. Och det är ju ingen kul känsla. Kanske ska be någon att titta på det, få lite hjälp och inspiration, det behöver jag! Nu lunch med min älskade mamma <3


En BRA serie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0