Mobilfel

Tänk vilken ironi. Låg ute i solen och stekte lite samtidigt som jag tänkte att det var längesen det hände något riktigt spännande och bloggbart. I samma stund upptäcker jag att mobilen har fått spratt och ringt några människor jag inte pratat med på länge. Samtidigt som den varnar om att "laddningen med det här tillbehöret stöds inte". Det går varken att ringa eller bli ringd till då jag antingen inte hör dig, eller så hör du inte vad jag säger. Så nu får jag dras med en gammal godtrogen sonyericsson som jag knappt kommer ihåg hur man använder. Det var väll spännande, eller hur!??! Och det komiska är att exakt detta problem fick jag med min föredetta mobil som jag då haft exakt lika länge som min nuvarnade, 1 och ½ år!! Måste ha en mobilförbannelse över mig. Eller vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0