Danskongress!

Hemkommen från min allra första danskongress!

Fantastiskt roligt och så givande! Är så glad för att jag bestämde mig att åka. Trots att jag var helt själv och kände ingen. Men alla var trevliga och välkomnande där så det var inget problem! Nu laddar jag om för sommarläger i kratte som går av stapeln imorgonbitti redan ;) Inte ledig försen på söndag. Får se om vi åker iväg till Rickards kompis stuga i helgen direkt efter mitt jobbpass på k-rauta på lördag. Snart so you think you can dance..!




Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Nej, men nu saknar jag dig! Hör av dig när du kommer hem från stockholm :) PUSS!

2011-06-27 @ 12:13:57
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0