Back again

Då var det dax igen då. Urinvägsinfektion. Kul va? Men har sen senast blivit en del klokare. Kände direkt igen symptomen och ringde farbror doktor. Så nu har jag fått medicin som förhoppningsvis ska ge resultat redan imorn om den funkar. Annars skulle de lägga in mig sa han om det blev värre. Iiisch. Hoppas verkligen inte att det senare uppfylls. Förra gången lät jag ju det gå så långt att jag blev liggandes på sjukhus i flera dagar med infektion ända upp till lungorna. Inget att rekommendera kan jag säga! Och inte vart det hela trevligare utav att jag hade en rumkompis. Nej, speciellt inte när hon var lika gammal som byggnaden och rapade och kräktes om vartannat när vi skulle äta. Ack så hungrig man var när maten skjusades in till sängen, men efter att ha hört hur hon fick upp sin mat och svällde den igen ett par gånger så sköt man tallriken längre och längre ifrån. Blundade, och försvann bort från tillvaron ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0