Het, hetare, hetast!

Vaknade upp imorse och kände mig piggare faktiskt. Men fortfarande lika varm och het, fast het är jag ju alltid, hahahaha ;) Har ingen feber iallafall så det är ju bra! Måste ned med det där jäkla pappret till arbetsförmedlingen också. Dom kommer säkert vara väldigt otrevliga för att jag är sen med att lämna in det. Men jag har ju faktiskt varit bortrest, jobbat!, blivit sjuk och inte haft tid så! What to do. Tror jag gör det imorn när jag ändå har vägarna ner till stan. Dags för nya naglar igen, mihihi.

Några naglar jag haft:



Just det! Har inte visat nån bild på dom jag har nu!

Kommentarer
Postat av: Linda Mattsson

Min favvo e nog dom vita med den svarta blomman :D kan man ha till allt

2011-01-21 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0