2010, året som gick

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick på systemet ;)

Höll du några av dina nyårslöften? Hmm, nyårslöften? 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? min syrra, igen! 

Dog någon som stod dig nära? Mormor <3 

Vilka länder besökte du? Bara de i mina drömmar.

Är det något du saknar från 2010 som du vill ha 2011? Sommarjobb.

Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? Min 20-årsdag. Vår "1-årsdag" ;) , julafton! 

Största misstaget? Äh finns inga misstag, bara hårda lärdomar ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig? Fick urinvägsinfektion och snudd på lunginflamation och låg på sjukhus i maj :( sen en massa annat skit! 

Bästa köpet? ...min dator kanske, tycker inte om den men skönt att ha en egen! 

Vad spenderade du mest pengar på? Skor, kläder, naglar, restaurangbesök.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja dansen, mina vänner och Rickard <3

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? September - mikrofånkåt, shakira - waka waka,
sean bana - skaka rumpa.

Vad du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare i år? Gladare tror jag.

Vad önska du att du gjort mer? Rest utomlands.

Vad önskar du att du gjorde mindre? Spenderade pengar kanske. 

Hur tillbringade du julen? Med familj först och sen med Rickard :)

Blev du kär i år? Ja hela året var jag kär! <3 

Favoritpogram på teven? so you think you can dance

Bästa boken du läste i år? läste noll böcker...

Något du önskade dig och fick? jaa

Något du önskade dig och inte fick? ja man kan ju inte få allt ;) 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Åkte hem till mamma som lagade min favoriträtt till lunch, öppnade paket, gick på stan sen med mamma, fikade med dansen, gick på church street med mamma och Rickard :) 

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? Rikedomar!

Vad fick dig att må bra? Dansen, vänner, Rickard, mat! 

De bästa nya människorna du träffade? Lärde känna de jag träffat förr bättre! :) <3

Mest stolt över? Mig själv! 

Högsta önskan just nu? ÅKA UTOMLANDS! Och få en fin ny lägenhet att inreda! :) 


Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

sean BANA - skaka rumpa

haha bästa sabina<3

2011-01-06 @ 00:42:35
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0