Trötter

Har befunnit mig på Uddans hela dagen och koreograferat lite med Lisa, haft disco för en som fyllde år plus bihäng (säger man så?), sen hade Beat sin första lektion tillsammans och fick sin början till sin gruppkoreografi. Kommer bli super bra när dom tränat in allt. :) 

Känner mig så ringrostig nu efter lovet. Hade jättesvårt för att komma på något när jag och Lisa höll på att sätta ihop. Men idag kanske var en oinspirerande dag. Får hoppas det iallafall. Och att det blir bättre sen! Hade planerat att kolla på lite klipp på youtube och skriva ner lite idéer men sidan är så seg! Kan vara för att Rickard kollar på en sån där serie jag alltid somnar till, samtidigt från datorn. Grrr! ;) Men jag känner att jag kommer ha svårt att få inspiration nu, trött som satan. Tar mycket på en efter att ha vart borta från dansen ett par veckor.

Har försökt börja planera inför mina andra grupper denna termin. Skulle vilja ha lite gamla danser, som inte blivit använda på ett tag. Det finns så mycket bra som de andra tjejorna har gjort! Får se till att lära mig några! Näe nu babblar jag bara en massa ointressant för mig själv. Dags att stänga ner för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0