Time is money

Gud vad man inte hinner med saker man planerat att göra. Kan ju bero på hur man prioriterar sin tid, ehm. Idag steg jag upp vid halv 10 och har hittills hunnit med att äta frukost, prata med Lisa snabbt i telefon och laddat upp foton på facebook. Detta har alltså tagit mig 2 och en halv timme. Vilket innebär att jag har cirka fyra timmar på mig innan Rickard kommer hem (då vi antaglingen bara kommer laga mat och sen slappa i soffan tillsammans) att hinna med att: träna, duscha, äta lunch, söka jobb som jag borde sökt, maila arbetsförmedling om jobb jag har sökt, gå ner till arbetsförmedlingen och lämna in blankett om ersättning, boka tvättid, blogga om resan, börja tänka ut lite gruppkoreografier. Det var allt jag hade tänkt att göra idag, och ändå räcker inte tiden till. Näe nu ska jag stänga av datorn och vara lite effektiv. Mot gymmet!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0