Söta mamma <3

Idag var vi och åt lunch i Bellas nya superfina lägenhet, jag, Lisa och Agneta! :) Sen åkte vi vidare till dansen och jag hade först en privatlektion med Beat, sen en mixgrupp (superbra och roliga var dom att ha!) efter det hade jag min egna lilla discogrupp :D eller liten var den ju inte. Också superbra och roliga att ha. Sen kom lilla mamsen och testade på zumban här på uddans. Gud vad söt hon var när hon dansa <3 ville inte säga hej då direkt efter men jag var tvungen att springa in till jazzen som började direkt efter. Och inte heller fattar hon att jag får bjuda henne utan hon frågar hela tiden hur mycket det kostar eller om hon inte ska betala nånting iallafall. Åh älskade lilla mamma <3 Jag blir så glad bara av att se henne göra något hon tycker är roligt! Verkligen guld värt att jag kan bjuda henne på det!


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Vad härligt, jag förstår känslan!

2011-01-27 @ 23:39:48
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0