Snoriga onsdag

Usch vad förkyld jag har varit idag. Spenderat det mesta av dagen hemma förutom en lunch med mamma på "två kockar" och sen dansat lite barndanser med tjejerna på dansen senare på eftermiddagen. Eller jag dansade bara en dans, var tvungen att sätta mig ned sen för svetten bara sköljde över mig. Vart grymt varm utan att jag ens dansa på särskilt mycket. Väl hemma igen tog jag tempen men den visa bara på 35 grader så. Hoppas på att jag kryat på mig tills imorn, då ska jag ha tre privatlektioner är det planerat, men lär avboka dom om jag inte känner mig nå bättre. Vill ju inte riskera uppstarten på dansen! Nöe nu ska jag gå och lägga mig och drömma om friskare tider!


Jag och Lisis med "våra, ehm" pokaler.
Jag har världens bästa jobb! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0