Poledanceuppvisning

Idag ska jag äntligen få se mina kära vänner Ida och Zandra dansa poledancing :D Ska bli så grymt kul. Jag har ju ingen aning om hur det ser ut heller men tydligen ska det innefatta massa tricks på stången och exotisk dans kan man säga ;) Sen efter deras uppvisning kanske även jag ska prova på. HJÄLP! Svagast i världen här. Men förhoppningsvis så får Ida vara med och då känner jag mig lite tryggare. Fanns ju en stång på en klubb i London som jag svängde runt på då när allt annat folk gått hem. Så man kan ju säga att jag lite förberedd iallafall, eller inte... Och på kvällen är det välkommenhemfest för Linda som har arbetat som aupair i Amerika i ett år. Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

det var BÄST att du kom<3

2011-01-16 @ 22:53:44
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0