Hej beslutsångest!

När jag vakna upp igår morse kände jag mig nykär. Kär i poledancing, haha. Ja jag testade på efter mina kompisars uppvisning (de var helt otroligt grymma by the way), även fast jag inte var lika grasiös som dom när jag gled runt stången och handleden och foten smärtade nåt enormt där ett tag, så ville jag bara göra igen igen å igen! Kändes tungt att gå därifrån faktiskt. Även när jag var liten fick jag den här nykära känslan när jag lärt mig hänga knäveck och andra trick på stängerna på skolgården. Jag rusade dit på rasterna, längtade varje morgon att få komma till skolan och snurra runt, och överallt hittade jag ställen där jag kunde hänga knäveck. Kanske därför jag föll pladask för poledancing. 

Men, såklart är det svårt att hitta en tid som passar då jag jobbar på dansen många kvällar och har egen dans då. Nu har jag hittat en klass på onsdagen som då såklart är på samma tid som girlinspiration! :( så nu har jag världens beslutsångest som jag alltid drabbas av i såna här situationer. Vill ju så gärna börja dansa pole men vill ju så gärna fortsätta på girls också. Pole är svindyrt men samtidigt värt det när jag tänker på hur lycklig man kände sig efteråt... Gaaah ska nog ta och ringa mamma, och inte för att jag inte är kapabel till att välja själv, utan att få rådfrågning i såna här livsviktiga beslut. Vad jag ska dansa för nånting ;)


Bild tagen från google!

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Hon på bilden är hon som äger Dinali ;D

Men åååh så roligt att du ska börja :D Då kan vi gå på nästa open pole tillsammans <3

2011-01-18 @ 00:39:42
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:d

kolla gärna in min med:D

2011-01-18 @ 00:53:35
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0