Grattis Ida!

Idag fyller mega snyggingen Ida år! Hurra, hurra, HURRA! :) och jag kom just på att det ju bara är två veckor kvar tills jag själv fyller år! Hjälp vad fort tiden går! Födelsedagen bara smyger sig på en. Förra året i Januari tog det ju tre evigheter innan det vart februari och jag fyllde 20. Men att fylla 21 år är ju inte direkt ett sånt stort happening måste jag säga. Lika bra att skriva en önskelista, utifall någon givmild läsare ser detta ;)

När jag fyller 21 önskar jag mig:

-En fin och städad lägenhet, hehe.

-Presentkort på poledancing kurser.

-Parfym och annat som luktar gott.

-Ljusstakar, ljuslyktor, ljus ni vet.

-En solresa skulle ju inte vara ouppskattat!

-Presentkort på makeup store eller Stadium skulle också vara kul.

-Pengar blir man ju alltid lycklig av.




Där tog fantasin slut. Det får duga så länge :)


Födelsedagsbarnet, jag och Dennis "Hot dogs".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0