Fakturapanik

Imorse flög jag upp i sängen påmind om att jag inte betalat fakturan ifrån min prova-på-gång på poledancing, och idag är sista betalningsdagen! Jag vet inte vad som händer om man väntar med att betala. Får man betalningsanmärkningar då? Sen så vet jag inte hur man betalar en faktura som inte är en e-faktura. Har ringt runt och smsat mamma, Ida och Rickard om hjälp. Ida svarade som tur var men vi har olika banker så det stämde inte för mig det hon beskrev att det skulle se ut. Har säkert gjort fel så lika bra att vänta tills mamma ringer!! :) Nu ringer hon!


Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Jag brukar alltid glömma att betala dinalis fakturor! haha, men jag har märkt att en dag senare inte gör någon skada :)

2011-01-29 @ 20:57:51
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0