Dag 12

Var tvungen att hoppa fram några dagar i listan, då jag rensat ur min handväska inför tullen och flyget imorn..Och tur var väll att jag gjorde det!

Vad jag har i min handväska:

  • Två örhängen jag letat efter.
  • Ett presentkort på Hildebrands.
  • 11 kr.
  • Ett läpstift och ett läppglans.
  • En STOR hög av kvitton och annat skit.
  • Två trasiga pennor.
  • En hel penna.
  • Två hörlurar till telefonen.
  • Passerkort till k-rauta.
  • Plånbok och nycklar såklart!
  • En vit stackars strumpa.
  • Förra årets vantar.
  • Två tamponger (oanvända såklart!!!)
  • Glidskydd till skorna.
  • Skruvverktyg till cykeln.
  • Hårborste.
  • Och en Paris Hilton parfym.

Puhh! Tror det var allt. Rickard sa att killar alltid har undrat vad tjejer får plats med i sin handväska. Här är svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0