Busy day

Vilket härligt uppvakande man fick imorse. Tog ett bra tag innan jag förstod att det var min telefon som lät och att de var från k-rauta som det ringde. De ville att jag skulle komma in så fort som möjligt för folk fattades pågrund av sjukdom. Så det var bara att lyda ;) Tyvärr hade vi inge smör hemma så det fick bli lite varma mackor, eller jag menar VÄLDIGT varma mackor till frukost. Jag var så uppstressad och förvirrad som jag kan vara att jag kände inte att jag brände mig när jag slängde i mig mackorna i alla hast. Smärtan kom senare, och håller i sig fortfarande. Tror jag råkat ut för en mildare brandskada klass 1 i munnen... Känslan säger det iallafall.

Jobbet gick bra tror jag, förutom att jag gick omkring med ett svart klistermärke, som sitter på äpplen, i håret den första halvtimmen. Jag som undrat så förbryllat vart det tog vägen när jag åt äpplet samtidigt som jag böt om till arbetskläder. Sen fick jag svaret när min spegelbild syntes i kassaskärmen och något var i håret som inte borde vara där. Inte konstigt att kunderna kollade lite extra på en.

Efter jobbpasset möte jag upp Lisa, gick till dansen, koreograferade, vi hade privat med Happy Feetz, sen koreograferade jag lite till och hade privatlektion med Therese. Jag handlade mat, lagade mat, åt mat och allt sånt ointressant. Och nu sitter jag här....Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0