2011

Det nya året firades in här hemma hos oss med vänner, god mat, dricka och spel. Tiden flög förbi och strax var det dags att gå den lilla biten ner till julbocken och se fyverkerierna som exploderade när det nya året kom. Vi gick hem igen, spela lite spel, kollade på en film och somnade sedan med ett par nattgäster ute i soffan ;) Dagen efter kan koras till "Årets längsta dag!" Först vid halv tre tiden fick vi kläder på oss och jag och Rickard gick sen ut och åt lite kinamat. Vi hade bokat bio rätt så tidigt, men ändå kändes det som två dygn gick innan vi satt i biostolarna med tredje Narniafilmen på bioduken. Bra var den, men som alltid sitter jag och oroar mig för en överfylld blåsa i slutklämmen på långa filmer. Varför blir det jämt så? Hemma igen vart det en till film och lite glass innan det var dags att gå och lägga sig. Ja det var starten på 2011 det!

Bjuder på mitt senaste mästerverk i paint:

Vi körde "hänga gubbe", som ni ser så är det en av mina starka sidor *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0