Vilken mardröm!

Åh vilken mardröm det höll på att bli igår. Var supertaggad och redo för zumbapasset jag skulle vikariera för. Kl 18.40 när jag står i hallen och klär på mig så ringer Rickards telefon. Han räcker över mobilen till mig och då är det Agneta som ringer och säger att zumban börja halv 7 inte halv 8 som jag trott hela veckan. Jag får världens panik och skriker till Rickard att han måste skjusa ner mig till dansen nu!! När jag kollar på min mobil sen ser jag att telefonnätet är nere, antagligen en av telias master som strular. SSÅÅÅÅÅÅÅÅ TYYYYPISKT!! Varför just idag?!?! När vi kommer ner till dansen börjar telefonen fungera helt plötsligt och då ser jag att dansen har ringt sjutioelva gånger och undrar vart jag håller hus. Som tur var kunde Hanna värma upp dansarna och tack vare Rickard kom jag bara en kvart sent. Och jäklar vilket pass jag gjorde sen! Var supernöjd efter och många kom fram och tackade för ett jätte bra och roligt pass! :) Puuuh. Känns verkligen som jag testas den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0