Underbara lördag! <3

Hade en superbra lördag igår! Jag, Malin och Emelie var ute och åt mat på en grekisk restaurang (kommer inte på vad den heter nu, damn it!) Iallafall, när vi skulle beställa sa jag att jag ville ha nr 6 (kunde inte uttala namnet på rätten, hehe) -6 med vadå? Frågade kyparen efterom man kunde välja mellan kyckling eller entrecote. -Kyckling! sa jag. -Ahahaha vill du ha sex med en kyckling! Skrattade kyparen. Haha skitdåligt skämt som han säkert alltid drar med sina andra kunder, men ändå kunde vi inte sluta skratta. Och eftersom han bröt på grekisk så fatta jag inte ens hälften av vad han sa, men han sa säkert nåt mer roligt som vi skrattade lite nervöst till. Efter vi fått in våra special beställningar, sex med kyckling och ris, sex med entrocote och potatisgratäng och sist sex med entrocote och klyftpotatis men ingen sås, haha, så pratade vi om hur Malin hade haft det i Thailand och så. Gud vad jag måste åka nånstans nu, kanske på sportlovet! Sen insåg vi att melodifestivalen höll på att börja så vi betalade hos den skojiga greken och åkte till konsum för att köpa godis. Väl där hittade Malin ingen parkering så vi ställde oss långt bort gick till konsum, handlade, gick tillbaka till bilen och körde den pyttelilla sträckan hem till oss. Haha. Även här hittade vi ingen parkering så vi tog några frivarv runt huset tills Malin bestämde sig för att fickparkera. Förlåt, säkert jätte tråkigt att läsa om man inte var med, men det jag vill komma till är att när vi väll slog på tv:n hemma hos oss så hade halva programmet redan gått. Hahaha. Men det gjorde inget, länge sen jag hade så här kul! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0