Surt

Hallå vad tråkiga ni är som inte kommenterar! ;)
Hehe kanske är jag som är tråkig. Idag känner jag mig så iallafall, en riktigt tråkig surtant. Som vill gnälla och inte göra som andra vill. Har vart på dåligt humör de senaste dagarna, längtar lite till lovet nästa vecka. Vill bara vara ledig, tänka på mig själv och inte ta ansvar känner jag. Och jag då, som har så svårt att säga nej till saker ska på utbildning nu på morgonen på k-rauta. Suck. Men det är bara att bita ihop, och välja glädje, haha. Tur att jag får låna mammas bil iallafall. Annars skulle jag krypa ner under täcket och morra tills det är dags för dans igen! Peace. (Förlåt Zandra "lånade" ditt ord där ;)



Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Hahahaha vad söt du är <3<3

2011-02-24 @ 23:58:35
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0