Sömnproblem

Måste göra något åt mitt sömnproblem snart. Igår kväll gick vi och la oss vid två efter födelsedagsfirandet. Tog som vanligt en timme att somna och när jag väll sover som skönast då vaknar jag, och ligger och stirrar upp i taket några timmar tills klockan ringer. Inte mycket sömn direkt. Näe nu ska jag sluta beklaga mig! Dax att åka hem till mamma och träffa familjen <3 Har på mig min nya hallonröda topp från Gina :)


Sjukt snygga, vill ha vit och svart också! Och kanske den beigea! Men man kan ju inte få allt här i livet ;)

Kommentarer
Postat av: linda mattsson

haha jobbigt..sj vakna ja kl 12 hihi

hörru du får lägga ut bilderna oxå!

2011-02-05 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0