Ledig dag!

Hej, hej!

Idag är det min första helt lediga dag på fyra veckor ungefär. Och med helt lediga menar jag en dag utan något danspass inplanerat eller annat jobb. Jag drömmer danser om kvällarna och vaknar upp helt förtvivlad för jag kan inte bestämma mig vilket danssteg som passar bäst att göra. Så idag blir det ingen dans! Måste få vila ifrån det så att jag inte tappar inspiration och glädje. Egentligen hade jag bara velat ligga på soffan idag, läsa en bok, kanske spela något gammalt dataspel eller se på några onödiga tv-program. Men jag har tvättid inbokat så det blir till att springa och hänga tvätt och mula in kläder i maskinen. Plus en tur till gymmet. Sen ska jag nog laga lite mat till min pojkvän efter att han kommit hem från jobbet. Japp det får bli min dag det. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0