Kiwi

Mmm. Sitter och häver i mig kiwi just nu. Upptäckte att de var inne på deras sista bäst före datum, hehe. Så det blev till att äta upp dom allihop! ;) Idag är det gym som gäller först, har bokat in mig på ett corepass. Blir nog bra. Sen måste jag koreografera lite till mina grupper idag! Plus att jag måste komma ihåg att bränna ut en skiva! Glömmer det varenda vecka och tvingas använda iphonen på klasserna istället. Tänk att veckorna går så fort! Varenda torsdag tänker jag att nu har jag en hel vecka på mig att fixa skiva och annat. Men ändå varje torsdag sitter jag där, påkommen med att inte ha fixat någonting! Aja skärpning! Nu tittar vi lite youtube och blir inspirerade! Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0