Frisörhjälp!

Mitt hår känns så dassigt just nu. Även fast det var i mitten av dececmber som jag senast klippte och färgade håret hos en frisör så ser håret slitet och trött ut. Skulle behöva få en liten uppfräschning. Fick ju ett presentkort av mamma att jag skulle få gå och fixa håret hos en frisör. Men jag vet inte vilken?! Har ju gått hos en i valbo men hon lägger slingorna fem centimeter ifrån botten så när man kommer ut därifrån har man redan världens utväxt. Och hon som jag har gått till på nian så vart det asbra andra gången jag var dit, men det var där jag var senaste gången och då kändes det som bortkastade pengar. Vill ha det ljusare och tips eller behandling på hur jag kan vårda mitt torra hår. För det har alltid varit supertorrt oavsett blekning eller inte. Någon som vet en frisör som skulle passa mig?


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Sotlugg & linlugg går jag till, Hanna :)

2011-02-15 @ 10:23:00
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0