Fredagsmorgon

Tja, tja!

Den här veckan har inte varit någon bra ja-sägar-vecka. Eller ingen bra nej-sägar-vecka kanske jag borde säga då jag tackat ja till allt, som jag ångrar sen. Ja-sägar-ångest har jag nu! Näe på måndag börjar en ny vecka. Nejveckan. Kommer inte säga ja till något innan jag verkligen funderat igenom mitt beslut, och inte heller ta på mig något om det inte är riktigt kul. Gud vad jag längtar till nejveckan!


Vädret yr där ute, hehe. Tur att jag får låna mammas bil idag igen. Utbildning på k-rauta som gäller, gym om jag hinner, ha privatlektion och sen jobb i reception. Får se vad det blir till kvällen.


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Hejja nej-veckan ;)

2011-02-25 @ 13:38:48
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0