Födelsedagen

Halli Hallå!
Förstår inte riktigt varför jag sitter här nu när jag inte har tid, men jag jobbar bäst under press, hehe! ;D Igår kom mina underbara danstjejer och fikade hemma hos oss. Första gången ever nån av dom var här. Oj det där lät lite fjortis, är ju officellt vuxen i alla länder nu, hihi! Sen hade jag 2 dansklasser på Uddans som jag tycker är rå jäkla roliga att ha :) fast det tycker jag ju om alla, haha. Sen dansade jag och mamma lite zumba och vart svettiga och härliga för att sen gå till Helt Enkelt och äta underbar mat tillsammans med Rickard och brorsan som ju också fyllde år! ;) Efter det var jag sugen på godis så vi inhandlade lite sånt och gick upp till oss där det vart presentöppning! Första gången ever som mamma och Henrik var här också, höhö ;) Fick en parfym av mamma och presentkort på att gå och fixa håret! :D har ju blivit så slitet och fult igen. Och av Rickard fick jag ett sällskapsspel "med andra gester" låter as kul :), en mobilladdare som jag kan ha i väskan suuuuuuper! Och sist en jätte jätte fin klänning från Filippa k! Hihi! Hemskt vad jag skrattar i det här inlägget, är nog för att jag börjar bli smått nervös över hur jag ska hinna med allt inför ikväll när kompisarna kommer och firar mig! Har ju privat med Carl och Lina i eftermiddag också. Gaaahh! Dax att lyfta röven! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0