Burlesque

Igår efter min nära mardröm som sen fick ett lyckligt slut, så hade jag och Emelie bokat biljetter till filmen Burlesque. Jag var nog fortfarande full av adrenalin från passet så jag tyckte lite synd om tjejen i kassan när jag och Emelie skulle betala för våra popcorn och vi fatta inte vilken summa vi skulle betala, haha. Så jag stod där och kasta fram en massa pengar på disken och Emelie bidrog hon med. Det vart ju helt fel. Sen när filmen börja och vi satt och glufsa i oss våra popcorn så tittar vi på varann samtidigt och jag frågar: -Men jag glömde bort vilken film vi kollar på! -Jag med! Sa Emelie. Hahahahaha. Men woooow vilken film! Handlingen kan hända var lite tunn. Men dansen, sången och skådespelarna var inte det!! Mums! I mitt andra liv ska jag definitivt ha Christina Aguileras röst, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0