Alla hjärtansdag!

Godmorgon, godmorgon!

Igår var det alla hjärtans dag! Och på kvällen när jag kom hem från dansen hade Rickard tänt ljus och gjort iordning ett helt fat med massa frukt! Jag som ääälskar frukt!! :D och en fin ros hade han köpt också <3 Sen drog jag fram hans present som jag hade gömt under sängen, hehe. En fin och skön och alldeles egen morgonrock fick han! Slipper han sno min ibland ;)


Dåliga kort jag vet, men alltid när nån gjort något fint måste det tas kort på! Även om kameran inte fungerar och mobilen inte har nån blixt så att det resulterar i att man inte ser något iallafall.

Söta danselever önskade en glad alla hjärtansdag! Fick chokladhjärtan av gulliga Clara och ett stort fint hjärta av gulliga Selma.

Min fina ros! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0