22a februari

Är jag sjuk som vaknar varje morgon halv 8 och känner att jag vill gå upp fast jag inte har nånting att passa på morgonen? Mitt jobb består ju nästan bara av eftermiddags- och kvällstider. Men skönt är det iallafall att gå upp ganska tidigt ändå. Jag har ju min lilla fritid när alla andra jobbar och sen tvärtom.

Idag är jag lite nervös för jag ska vara vikarie för Lisas 30+ grupper. Har aldrig hållt i såna grupper själv förut (förutom zumban då som jag vika för för ett par veckor sen) Men det ska bli kul iallafall! Ska köra på hårt! Hehe ;) därför spar jag på gymmet idag. Vill ha all energi kvar tills grupperna ikväll. Övertalde mamma att käka lunch med mig istället. Så snart bär det av till Två kockar, vårt lilla stamis ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0