14e Februari

Glad alla hjärtans dag! <3 (eller vad man säger)

Äntligen är jag igång med gymmet igen. Känns tungt att gå dit ibland men när man går därifrån känns allt mycket lättare. Kom ut från en hemskt underbar och varmdusch. Ibland händer det att jag duschar lite väl för varmt så att jag blir svimfärdig efteråt. Så känns det nu, haha. Försöker hålla det yriga huvudet stilla medans kroppen verkligen ångar av värmen. Mmm. Nu fattas det bara ett par mjuka tofflor, en filt, en bok och en ledig kväll för att dagen ska bli komplett! Men jag har ju danskurser ikväll som jag inte vill missa! Sen så ska jag träffa Backelinis vid tre och planera lite. Kanske ska be att få skjuta upp det mötet en halvtimme. Näe nu får jag sluta såsa omkring, kanske borde ta sig en kalldusch istället?


Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0