Long time, no see

Tänkte bara kika in här och berätta att jag lever! ;)

Är hos mamma nu i hennes nya lägenhet i Frösunda. Jätte mysig verkligen! Och bara två pendeltågsstationer bort från centrala Stockholm. Så ja, jag har shoppat en del hehe.

Har varit heeelt ledig nu ett par veckor och jag njuter faktiskt. Inga tider att passa, ingen annan att anpassa! Har åkt/sprungit/gått vilse här i Solna ett par gånger men börjar sakta men säkert hitta hem, efter att ha ringt mamma halvt gråtandes haha. Så jag trivs. Kan absolut tänka mig att bo här men nu är det ju så att...JAG HAR FÅTT LÄGENHET I GÄVLE!! Som jag kan flytta in i när jag och Emelie kommer hem från Thailand. Juste, dit åker vi nu på söndag och stannar i två veckor. Underbart! Längtar <3 Dax att börja packa inför det snart. Och undra vad man inte behöver ha med sig? Bäst att tänka så annars kommer jag ta med mig saker för ett år haha. Tur att jag fick en massa bra från min underbara chef Agneta i julklapp, solskydd för hår/hud, kudde att ha på flygplanet, badlakan och massa annat jag särkerligen skulle glömma bort att köpa och ta med!

Näe dax att avrunda detta lite osammanhängande inlägg. Men nu vet ni hur jag ligger till iallafall. Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0