Tidsoptimist

Ibland är jag verkligen lite av en tidsoptimist. Som idag tillexempel så planera jag att hinna:

  • Att ringa ett samtal.
  • Äta frukost.
  • Blogga.
  • Planera inför dansen.
  • Ta en lång promenad.
  • Sminka och klä på mig.
  • Köra in till stan.
  • Mata Rickards ödla samt hämta hans post. (Rickards post alltså)

Innan 11.30 då jag ska möta upp flickorna på dansen för lunch på Sahflors innan Mia Törnbloms föreläsning. Notera att jag gick upp strax efter kl 9. Alltid blir det såhär att jag får ställa in säkert mer än hälften av det jag tänkt göra, haha. Och oftast kan det bero på att datorn får lite mer av min tid än vad den behöver... En normal, effektiv person hade kanske hunnit med allt. Men frågan är hur mycket stressproblem han/hon har då? Eller jag skulle iallfall typ dö av stress, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0