Gårdagen

Gårdagen bestod av promenad med Ida, jag köpte lunch på sibylla på vägen haha. Dusch och fix innan vi åkte hem till Thomas och Ilia som ville ha hjälp att röja upp sin tomt. Jag röjde inget, mina kläder tillät inte det ;) Istället hjälpte jag Ida med att göra iordning maten, grillspett med klyftpotatis. Såklart anländer det en massa folk precis när maten är klar, så allt gick åt!

Efter maten satt vi och drack lite gott innan vi tillslut bestämde oss för att dra in på krogen. Jag och Ida kände för att dansa, vart inte så mycket sånt när vi var på melody club kvällen innan, mer hoppa som en tok och bli klämd till en pannkaka. Men jag hade riktigt kul igår iallafall! Nu gäller det att ladda om batterierna. Jobba lunchavbytare 11-14 sen så bjuder mamma på påsklunch!!


Gammal bild. Måste verkligen bli bättre på att fota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0