Den 6e April

Tjohoo!

Frukosten ligger och jäser som vanligt i magen. Men känner mig fortfarande hungrig?! Tror jag äter mer än normalt dock, men samtidigt rör jag ju också på mig. Ibland. Så här ser en typisk Sabina-frukost ut:

  • En stor tallrik med yoghurt och musli (vet ej hur man gör ett tyskt y)
  • Två mackor med heltäckande smör och två kalkonskivor.
  • Ett glas Berrocka.
  • Och en frukt till efterätt.

Är det mycket? Lite? Normalt? Vad äter ni?


En gammal bild på min frukost. (På bilden är det tre mackor, händer att det slinker ner en extra ibland)



Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Låter riktigt bra och nyttigt, du äter bättre än mig :)

2011-04-06 @ 17:35:18
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0