Bra dag!

Vart en lunch på Sahflor´s idag tillsammans med chefen ;) Lisis och Backelinis kom sen och joinade :) men det bästa med att äta där är, förutom den otroligt goda maten, de oooootroligt goda tryfflarna som Lisa lärt mig att äta, haha. Nu kan jag inte få nog av dom. Efter lite kaffe och tryffel så visade Backelin mig en affär här i Gävle som säljer löshår, kommer dock inte ihåg namnet. Men vi var in och kika och personalen var jätte trevlig. Nu kliar det ännu mer i hårtopparna att sätta i långt vackert hår. Fast jag vet fortfarande inte om jag vill ha clips? Fläta in det hos hon som äger butiken? Eller gå till en frisör som bränner fast håret? Hmm någon med erfarenhet som törs svara?

Kommentarer
Postat av: Linda Mattsson

tjo ja jag ahr ju inte mkt erfarenhet av löshår..men jag tror att fläta in håret är det bästa..spec för håret. Men om du hade tänkt o ha det i ibland är ju clips detbästa eftersom man kan ta ut det när man vill. om man bränner håret får man ju säkert klippa av det sen där det sitter fasst

2011-04-06 @ 08:50:26
Postat av: Sabina

Tack för tipset Lindur! :) <3

2011-04-06 @ 08:52:24
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0