14 september

Orkade inte ta mig till gymmet imorse. Blev en lång promenad istället, hehe. Välbehövligt och skönt faktiskt, men helt plötsligt så var det som en våg som sköljde över mig med gamla minnen. Ni vet, minnen som bara dyker upp utan förvarning. Man kan få dom utav en speciell lukt, syn, plats, eller läte. Men för mig var det mer en känsla som satte igång det. Typ som att jag mindes en känsla.. Låter lite flumigt kanske. Jag mindes känsla från när jag var mindre, när alla bodde hemma. Känns så konstigt nu när alla är "splittrade" (lite väl hemskt ord kanske) vi träffas inte varje dag längre, eller har vår vardag ihop. Mamma är kvar hemma i valbo, bror i gävle, syster i täby, och en till bror i stockholm. Visst vi är ju fortfarande en familj, men jag saknar det här med att trängas vid matbordet, bråka om fjärrkontrollen, bli irriterad över att någon okuperar toaletten. Konstigt ändå. Det är ju skönt att slippa det nu tycker jag också. Men som tur är har jag ju Rickard. Han brukar säga att han är min familj nu. Så söt han är. Jag, han och skräcködlan! (Okej Neo som han egentligen heter) haha.



Avslutar med lite dagens:

Dagens godaste:
Chokladbollarna på café lounge!

Dagens mys: Fika med Julia.

Dagens köp: Svart linne på Gina.

Dagens lunch: Smoothie på Juice baren!

Dagens suprise: Visste inte att den personen låg till så politiskt. Tänk så fel man kan ha :) haha.

Dagens bästa: Dansklasserna såklart. Och True Blood!

Oj så mycket positivt det blev nu..

Dagens minus: Ruskväder när jag gick hem från dansen.

Så!

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Ja, skumt hur man helt plötsligt kan minnas något :) Undra vilken person det är?? :)Kul på dansen idag, as-bra discoträning!

2010-09-15 @ 00:57:53
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja verkligen! Längtar till den 25e då vi får se alla uddansare på pallen! ;)

2010-09-15 @ 08:45:31
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0