Tv4 play!

Hemma från Girlinspiration! Super kul var det idag! Hann med en lite fika på flanör med Emelie innan dansklassen också! Åt glutenfri blåbärsmuffins som var riktigt god. Men inget slår ju deras chokladbollar. Så vi var tvungna att köpa en och dela på ;)

Har kollat på idol på tv4 play sedan jag kom hem. Den där Alice var ju riktigt talangfull tycker jag! Och flera andra tjejer har verkligen stått ut hittills! Hoppas på att det blir tjejernas idol i år! Ville ha ett klipp med Alice egentligen, men hittade inget (orkade inte leta så noga heller) så tog på den här braiga tjejen istället!




Oj vad tiden har runnit iväg! Rickard ligger och sover redan. Lite tråkigt är det att när jag går och lägger mig sover han, och när han vaknar sover jag :(
Men men vi får ta igen lite i helgen då jag har bestämt att vi ska på bio!
Godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0