Shoppaholic

Usch, ibland känner jag mig verkligen som en sådan. Som bara köper saker för att köpa, man ska ju få en liten kick av att köpa nya grejer säger dom. Men nu förtiden får jag nästan bara ångest. Jag vet inte varför, för jag har ju råd att unna mig nya kläder och så, men ändå så känns det fel att köpa. Behöver jag verkligen fler kläder? Näe men jag vill ha det! Tror min ångest grundar i att man ju inte har ett riktigt fast jobb, en fast lön som kommer in i plånboken varje månad. Är så rädd att stå där helt pank och hjälplös. Jag vill kunna ta en fika på stan om jag vill, känna att jag har råd att ha kul på krogen, inte behöva stå över pålägg på mackan. Känna mig fri att göra det jag vill! Pengar ger frihet, och trygghet!

Nu till något roligare (eller jag menar godare) TACOS!! Har gjort iordning allt och väntar bara på att älskling ska komma hem. Sitter och vräker i mig lite nachos medan jag väntar. Så han får skynda sig hem, annars kommer han få en rund flickvän. Höhö

Super trevlig dag på stan med älskade Emelie och Schymberg! Hittade en del (därav detta inlägg..) Hade på mig det svarta linnet jag köpte igår på Gina. När jag såg det inne på affären kom jag plötsligt ihåg: Nämen ett sånt där linne hade jag ju förut! Och gud vad jag älskade det. Vart tog du vägen kära linne? Inget att sörja över nu för nu har jag ett i svart!





Linnet kanske inte syns så mycket men äh..
Nu kommer han!!

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Haha, åt också tacos idag :)Jättefint linne! Kram

2010-09-15 @ 20:23:13
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0