Pinsamma mjukisbrallor

Sdå dtäptt i nädsan. Hahaha okej inte riktigt så täppt är jag, men förkyld i allafall. Får se om lilla kroppen orkar med jazzdansen ikväll. Tvättdagar suger ju verkligen musten ur en!

Jag har en pinsam förmåga att ibland glömma kvar trosorna i mjukisbyxor. Men t.ex. när man ska duscha eller gå och lägga sig så drar man ju bara av allt på en gång. Och då ligger ju trosor och strumpor ihop knölat i byxorna. Sen på morgonen drar jag bara på mig byxorna igen och kan gå omkring en hel dag med en stor boll av trosa och strumpor längst ner i byxbenet. Så en gång när jag och Rickard hade varit ute och gått (självklart var mjukisbrallerna på) på hemvägen när vi skulle korsa vår gata så såg vi ett par trosor ligga i mitten av vägen.
-Haha vilket mongo är det som slängt sina trosor på vägen! Sa jag och förstodd inte alls varför nån skulle göra så. Sen när synen blev lite bättre så kände jag ju igen dom där trosorna. Så väll att jag kom på att det var nog jag som placerat dom där. Tack vare bollen i byxbenet..



Pinsamma jag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahaha jag älskar din blogg !!!

2010-10-01 @ 10:44:56
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0