Måndag den 13e

Sjukt trött jag blev nu efter dansen. Men älskar mitt jobb <3 underbart!

Idag fyller ju brorsan och älskade Ville-killen år. Hade tänkt att lägga upp lite bilder från firandet igår, men dom finns såklart på min dator som Rickard använder just nu..Så roligt att se brorsan tillsammans med Ville. Fast det skiljer 28 år mellan dom kommer Fredrik bättre överens med Ville än vad han gör med vuxna männsikor. Han är lite speciell min bror. Öppnar sig inte för andra människor. Till och med jag som är hans syster,

Vet inte vilka han brukar umgås med
Vad han gör om dagarna
Favorit maträtt
Vilken färg han tycker om
Om han har någon tjej
Om han ens har dejtat någon tjej nångång

Fatta vad svårt det är att köpa present till en person som han? Han kan verkligen inte säga nånting han tycker om eller vill ha när man frågar han! Ibland känns det ganska hemskt och sorgligt att jag vet så lite om min bror, och att han inte kan vara öppen med någon i vår familj. Men då tänker jag tillbaka till den gången när jag och tvillingbrorsan bråkade om Kalle Anka tidningen. Vi hade ett riktigt slagsmål och stog och slet sönder tidningen när Fredrik röck in och tog tag i Henrik och läxade upp honom för att han slog mig (hehe). Kommer ihåg när jag hade problem med matteläxan i ettan på lågstadiet och han lärde mig hur jag skulle ställa upp talen så att det blev enklare. Eller när jag satt brevid honom när han spelade sina datorspel och hjälpte honom att hitta gubbar (fiender) som han skulle döda. Och tiden efter pappas död då han alltid sov på madrassen brevid mig, vägrade låta mig gå iväg ensam när jag var arg och ledsen utifall det skulle hända mig nåt. När han höll om mig och tröstade mig när jag grät sista gången vi såg pappa. Det är när jag minns dom här sakerna, som jag känner att vi ändå står varandra nära.



Oj hade egentligen inte alls tänkt att skriva om det här. Trodde mer att jag skulle beklaga mig över hur trött jag var och att bilder på söt Ville kommer upp imorgon om jag hinner! Haha!
Godnatt



Föresten..
Lägger upp en bild på Ville också (för att lätta upp stämningen lite, och för att han också fyller år idag såklart)



Pusse,pusse gull gull <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0