Ljuva skönhetssömn

Vad underbart det är att vakna upp helt klarvaken efter hela 5 timmars sömn! Not..

Gräsligt vad pigg jag var igår kväll. När jag väl gick och la mig kunde jag inte somna, och när jag väl hade somnat kunde jag inte sova! Måste ha vart de där förbannade kopparna med kaffe som jag drack när jag fikade med Emelie. Lite känslig för grejer med koffein (haha råkade skriva kokain först) tror jag.

Förde över lite gamla bilder från min gamla dator till den här. Alltid lika roligt med såna bilder! Tänk att man glömmer hur man sett ut ibland. Och hur mycket man har förändrats. Jag tycker iaf att jag har förändrats mycket genom åren, och tur är väll det! ;)



Mamma fångade en smickrande bild på mig när jag sover i bussen på vår resa i Kina 05/09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0