Lär-känna-mig-lista!

Du heter: Sabina Louise Sandberg.

Smeknamn: Bina, Sabi, Sabi-girl, Släbi-bäbi, Sabinis, Sabinki mfl...

Låt som när du är ledsen sörjer till: hmm "Christina Aguilera-Hurt".

Beroende av: Dans, tuggummi, popcorn, kompisar och pojkvän.

Vad tror folk om dig? En glad och positiv tjej som är lite smått förvirrad och konstig ibland.

Stämmer det? Ja, men de som står mig närmare har nog upplevt min lite mörkare sida också. Mohaha

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon. Fick förr ofta frågan vilken mascara jag använder. Masterpiece max från maxfactor är min favorit, gillar när fransarna får mycket volym.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara självsäker och trygg i sig själv. Att få mig att skratta och kunna bjuda på sig själv. När man vågar gå sin egen väg.

Brukar du skratta för dig själv? Jaa, när man får tokiga sms eller tänker på ett toligt minne.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från "dans-johanna" (johanna waltersson) - Haha det va väldigt svårt att se men jag tror det blev bra :-D får kolla på youtube sen ;)

Var bor du? I gävle tillsammans med min pojkvän.

Trivs du där? Ja även fast jag drömmer om att bo i huvudstaden, eller utomlands en hel del.

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Sabina" Fast jag säger det så snabbt så folk har trott att jag säger "Hej Sabina!" haha

Vem ringde du senast? Rickard Älsklingen Westling.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Brunett-Lisa frågade om jag ville vara med på friträningen idag.

Antal timmar sömn inatt: Hmm 10 tror jag!

Sov du ensam: Nej!

Brukar du komma i tid: Ja oftast. Men när jag har mycket tid på mig kommer jag försent, och när jag har lite kommer jag för tidigt x)

Hur känner du dig nu: Varm, svettig och stressad. Men glad!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt.

Vad tycker du om fötter: Ointressanta.

Vad saknar du: Mina kompisar! Vill träffa dom oftare :)

Hade du en bra kväll igår: Ja åt pizza med älskling och mös framför en film i soffan.

Favorit dryck på morgonen: Färskpressad juice! Fast jag dricker det aldrig haha.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 21-22. Lägger mig oftast samtidigt som Rickard som är tvungen att gå upp vid femtiden på morgonen.

Är du blyg? Nej, men kan uppfattas som sådan då jag tycker om att bara vara tyst, lyssna och iakta andra människor iband.

Sysslar du med någon idrott: Ja, har dansat nästan hela livet :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näe, det funkar inte så för mig.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hahaha, helt ärligt skulle jag ha sex.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! Har världens bästa pojkvän, kompisar och jobb! <3 Lycklig!

Är du bortskämd: Nej, men jag var när jag bodde hemma och pappa fortfarande levde.

Vad gör du i morgon: Who knows ;) näe men ska försöka ta mig till gymmet.. Och sen har jag ju danslektioner på kvällen! :D

Vad är det värsta du vet? När man behandlar människor orättvist! Hatar när det finns regler som bara gäller för vissa och inte för andra. Och snålhet, oförståelse, orespekt!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag! De får mig alltid att må så bra :)

Vad är det finaste du fått? Svår fråga, tycker att alla gåvor är fina eftersom det är tanken som räknas.

En speciell dag du minns: När min pappa dog. Hans begravning. Hans urnsättning. Och när jag pratat med honom genom Zandras trollbord för första gången!

Du samlar på: Skor och kläder antagligen haha.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min mamma.

När grät du senast: I fredags på mormors begravning :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara och göra upp en plan hur jag ska spendera pengarna hehe.

Vill du gifta dig: Jaaa innan jag får rynkor och gråt hår helst :) hihi

Vill du ha barn: Ja när jag är utbildad och har en stadig ekonomi. (tråkigt svar)

Är du musikalisk? Njaae. Det skulle vara inom dansen isf, om man bortser från när jag är tvungen att sjunga låten för mina elever. Stackars dom haha!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, eller gjorde. Innan pappa gick bort.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej har aldrig gjort det.


Vänner


popcorn


Min pappa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0